oo

Jumaat, 1 April 2011

Aktiviti riadah di waktu terluang..


Lain rumput lain padang,..lain orang lain cara...
Jika sesetengah insan mempunyai aktiviti atau hobi yang kebanyakannya acapkali kita ketahui seperti bermain bola,tidur,beli dan belah..tetapi saya mempunyai aktiviti/ hobi yang boleh dikategorikan sebagai tidak pelik tetapi benar..sebagai seorang insan yang mempunyai nafsu dalam pelbagai aspek, hobi juga turut berubah-ubah mengikut peredaran umur..
Jika dibangku sekolah dahulu, saya seperti kanak-kanak lain yang suka bermain bola, tangkap ikan di sawah, melastik burung....tetapi apabila beralih pada zaman remaja...saya lebih cenderung kepada sukan permotoran dan konvoi bermotosikal...*bukan mat rempit




Nak dijadikan cerita, mungkin dari kecil lagi saya telah terdedah dengan motosikal dan mempunyai minat yang mendalam terhadap motor2 klasik.*masih mengumpul duit demi AZURA!!!
Jika mempunyai ringgit malaysia dalam kuantiti yang memberangsangkan, saya dan kawan-kawan akan pergi konvoi bermotosikal yang selalunya destinasi yang dituju adalah seperti Port Dickson, Kuala Kangsar, Perlis, Kuala Lumpur....kerana di tempat-tempat sebegitu sering diadakan himpunan motor-motor klasik. Dalam masa yang sama, dapat lah saya melancong dalam negara kita yang terdapat banyak khazanah yang masih belum diteroka. Sambil menyelam, minum air...
..buat masa sekarang, inilah kehidupan saya apabila tibanya musim cuti semester.


hobi saya pula bermain sepak takraw, snooker dan bekaraoke..
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan